background background background background

Artist impressions voor woningbouw

In de laatste decennia heeft zich een ware revolutie voltrokken in de verkoop van onroerend goed. Waar in de jaren ’80 en ’90 hooguit een lijntekening of aquarel een indruk van de toekomstige woonomgeving moest geven, zijn er nu uiterst realistische artist impressions mogelijk. Sterker, de term ‘artist impression’ is achterhaald, want de huidige presentatiebeelden zijn veel meer dan een impressie. Met behulp van driedimensionale (3D) rendering kunnen we beelden tonen die bijna niet meer van echt te onderscheiden zijn. Uw potentiële klant, de koper van het onroerend goed, weet dus precies wat hij of zij kan verwachten.

Gendermarketing. Wie beslist?

In de zin hierboven staat niet voor niets ‘hij of zij’. Uit onderzoek blijkt dat de aankoopbeslissing bij nieuwbouwwoningen steeds vaker gemaakt wordt door de vrouw des huizes. Dat vraag om een andere benadering van het promotiemateriaal. Waar een huis voorheen verkocht werd op rationele argumenten en technische details, is nu het visuele aspect veel belangrijker. Een groene, kindvriendelijke uitstraling van de buitenopnamen en veel details in het interieurontwerp geven de koopster een indruk van de mogelijkheden die de nieuwe woning biedt.

 

Archimago is bedreven in het invullen van de leefomgeving met 3d impressies. Door een combinatie van moderne ontwerptechniek en Photoshop zorgen wij bovendien voor een realistische bevolking van het straatbeeld met ‘echte’ mensen, voor een optimale presentatie van uw onroerend goedproject.

Oude site